Gårdagen

      DATUM: 2010-12-11 TID: 13:00:10

Vi hade otroligt kul igår! Det hände lite knasiga saker, som att jag fick en smäll över ögat av en klumpig full kille (har fortfarande jätteont haha), att jag stoppade/hindrade ett bråk mellan 4 killar som skulle vara macho och börja slåss, kände mig som värsta polisen haha men det funkade faktiskt, grabbarna gick åt varsitt håll när jag "puttade" de åt sidan när jag gick emellan haha :P. Och när vi gick hem kom någon random snubbe fram och kramade mig och ville inte släppa så tjejerna fick hjälpa mig att få han att släppa haha!

Allt som allt var det en jättetrevlig kväll som slutade med att vi kom hem klockan tjugo i fyra! Vi somnade ganska fort efter det! :P. Kameran är hemma hos Bea så bilder kommer senare.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback