Decemberutmaningen dag 9

      DATUM: 2010-12-09 TID: 14:56:49

Day 09 - Something you’re proud of in the past few days.

Hmm...jag är stolt över min storasyster Lina! Hon är ju inte "något" utan "någon" men aja, skitsamma. Hon sliter på jobbet som få, och har andra aktiviteter vid sidan om samtidigt som hon har ett hus, man och katt att sköta och ta hand om. Hon jobbar ibland måndag-söndag, 8-sent på kvällen och även om hon själv går under, gör hon det. Hon kämpar och jag önskar jag kunde slå någon av hennes chefer på käften och be dom ta en titt omkring sig. Helst skulle jag vilja att de tog hennes jobb en vecka...då skulle de nog aldrig överarbeta någon i sin personal igen!

Och om du läser detta syrran, så menar jag vartenda ord :). Du är en fantastisk människa med ett hjärta av guld och jag älskar dig! ♥. Kämpa på, snart hoppas jag att de inser på riktigt vilken arbetskraft du är och vad du gör för företaget och att de inte sliter ut dig. Skönt att du ska få 10 dagars semester i alla fall...eller ja, få och få, ta semester heter det väl! Det var en mycket bra begäran tycker jag i alla fall! :).

Vet att du inte vill vara med på bild, men jag har inte alltför många läsare så här kommer en bild på min syster och jag i somras :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback