Decemberutmaningen dag 7

      DATUM: 2010-12-07 TID: 10:44:00

Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you.

Sånt här tycker alltid jag är så svårt. Självklart har min familj och alla mina vänner stort inflytande på mig, men det förstår väl alla I guess så jag tänkte berätta om något annat som har påverkat mig och fortfarande gör.

Musiken. Musiken är något som påverkar mig väldigt mycket. Det är utvecklande på något sätt. Och jag vet inte varför. Kanske för att man i nästan varenda låt kan identifiera sig med texten. 

Några speciella som har haft väldigt stort inflytande på mig inom musiken är bandet Tokio Hotel. Deras musik har funnits där nu i många år och jag har alltid kunnat lyssna på de hur jag än mått. Jag vet inte vad det är med deras musik, den är bara så ärlig. De har inspirirerat mig på många sätt och eftersom jag har lyssnat på de nu sen 2005 så är de en del av mig. Wow cheeeesy ;).


♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback