Decemberutmaningen dag 23

      DATUM: 2010-12-23 TID: 13:10:00
Day 23- Something you crave for a lot.

Jag har inga såna där mat eller godis cravings...dock så är jag besatt av musik!! Haha. Och speciellt när jag är på gymmet och tränar måste jag ha min egen musik i hörlurarna, för annars kan jag inte fokusera ordentligt. Lite knäppt kanske, men glömmer jag hörlurarna hemma kan jag bli skitledsen och jätteopeppad! :P. Jag lyssnar jämt på musik och mamma klagar alltid på att jag alltid har hörlurarna på mig så att vi inte kan kommunicera ordentligt! ^^. Förstår henne såklart, men jag vet inte, musik är bara så...äh jag vet inte! :D. Jag älskar musik helt enkelt! ♥


Här är hörlurarna jag har nu, AKG Limited Edition - GRYMMA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback