Decemberutmaningen dag 19

      DATUM: 2010-12-19 TID: 14:54:00

Day 19- Nicknames you have; why do you have them.


Oj. Jag har egentligen inga givna smeknamn eftersom jag redan har ett så kort namn på 4 bokstäver. Men jag kallas ibland för Emyx utav den anledningen att jag kom på det en gång för länge länge sen när jag skulle spela något spel online och därefter har jag hetat det på msn också (plus några bokstäver och siffror) så det har liksom hängt med :). Killah är också ett namn som jag kom på för länge sen när jag skulle spela ett spel online och det har också hängt med. Men det är ju inget folk ropar efter mig liksom haha. Andra namn är väl E, Ems, Emmis. Typ dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback