3 december 2010

      DATUM: 2010-12-03 TID: 10:05:18

Jag älskar när jag är så kreativ med rubrikerna till mina inlägg. Vet inte vart jag får all inspiration ifrån. Haha ;). Idag snöar det...igen. Jag som skulle hinna fota frosten på träden hann inte det för jag var för lat igår och i dag har det smält...attans! Jaja, hoppas att det blir 15 minus igen så det kommer tillbaka! (men nej vad säger du kvinna tänker ni säkert nu) Men vad gör man inte för att fota! ;).

I dag ska jag försöka städa mitt rum. Jag har "städat" mitt rum i 4 månader nu...typ. Har varit i den här "jag ska städa.....................jag ska..............sen"-fasen lite väl länge nu. Hittar alltid på bättre saker att göra! Som att vara sjuk...och jobba, gå ut med hundarna, smsa, titta på tv, sitta vid datorn...aa ni vet sånt där man bara mååååste göra.

Nej men allvarligt talat nu. Nu ska Emma vika kläder!! Och lyssna på bra musik. Då går det alltid jättefort! :)



Tänk när man kunde plocka blommor...åh längtar efter maj! Min favoritmånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback