Har precis sett Inception igen...

      DATUM: 2010-08-28 TID: 00:38:47

...och den var om möjligt ännu bättre denna gång. Alla spelar så otroligt bra och Leonardo DiCaprio gör en av sina bästa roller någonsin och spelar sin karaktär så att man verkligen dras in i storyn. Jag säger då det, en mer genomtänkt film får man leta efter! Jag gick ut med samma känsla när jag lämnade biografen den här gången...den är helt genialisk, kreativ och nyskapande, spännande, rolig, fantasifull...you name it, this movie got it!



Ni kanske kan gissa vad den får för betyg? ;)



När jag ändå håller på att tipsa om filmer
kan jag tipsa om en film som heter Rescue Dawn. Den spelas av Christian Bale och Steve Zahn och den bygger på verkliga händelser under Vietnamkriget. Den är riktigt, riktigt bra! Se den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback