Darins resa genom Idol, minnen!

      DATUM: 2010-08-28 TID: 15:39:00

My, kolla alla dessa klipp, heeeela hans resa i Idol (från att han blev uttagen). Blir nästan lite tårögd :'). NOSTALGIIIII!!! Så, Varsegod My och njuuuuuuuut! ;)

Kvalveckan. När han blev uttagen - "Beautiful"


Veckofinal 1 - It's Gonna Be Me
Denna kan man ju i princip alla miner och gester till! haha :D
Kolla slutet när han sjunger "it's gonna me meeeei" med värsta attityden och sen värsta leendet!

Veckofinal 2 - Unbreak My Heart


Veckofinal 3 - Stand By Me


Veckofinal 4 - När Vi Två Blir En

Veckofinal 5 - Show The Meaning Of Being Lonely
Här grät jag kan jag säga...haha :')
(videon finns inte att lägga upp här, den är försvunnen från YouTube -.-)

Veckofinal 6 - When I Fall In Love
Framträdandet som jag tyckte minst om av alla...

Veckofinal 7 - I Don't Wanna Miss A Thing
Ett av mina absoluta favoritframträdanden!!! ♥. Han var så otroligt sjuk här och gick på antibiotika stackaren!

Veckofinal 8 - Didn't We Almost Have It All

Veckofinal 9 - Bad


Veckofinal 10 - Paradise City
Oj vad vi tyckte han va snygg och het här ;). Kan exakt när han slänger med håret och allt haha!

Veckofinal 11 - Show Me Heaven
Blä på YouTube som inte har den. Aja klicka HÄR om ni vill se :)

Veckofinal 12, FINAL - Coming True

Hans första singel, uppträder Live - Money For Nothing


Alltså, jag minns varenda lilla uppträdande. Shit vilka minnen som bara flashar förbi när jag lyssnar på detta.
Och vad han har utvecklats, kolla på det här liksom;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback