Darin

      DATUM: 2010-08-27 TID: 10:31:56
Du, "bambi" som skrev på min blogg, du lämnade ingen adress ju!! Men jag svarar här då: Shit vad coolt!!! :D. Du får väl hälsa från mig nästa gång du träffar honom haha ;D.

Nu till något annat. Darin har jag gillat ända sen Idol 2004. Var helt nerkärad i honom och det kommer jag nog alltid vara på något sätt. Han var min första idol (förutom Michael Jackson då såklart) som jag kunde följa utvecklingen på och gå på hans konserter. Fick även träffa honom backstage en gång och sen var jag även på signeringar där man blev lika nervös varenda gång man skulle få träffa honom. Haha, va söta vi var jag och min polare My ^^.

I alla fall...Darin har ju kommit med nytt material, nytt album vilket jag gillar starkt! ;D. Han har utvecklats något enormt!! En låt har jag fastnat för och gjorde första gången jag hörde den:

Drowning - Darin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback