YES!

      DATUM: 2010-04-08 TID: 19:54:23
Jag har värsta mycket adrenalin, jag skulle kunna gå ut och springa mera! Varför? För att jag äntligen tagit arslet ur vagnen och börjat att träna. Jag har invigt mitt gymkort och jag gjorde riktigt bra ifrån mig idag på gymet!

Först sprang jag (eller vad man säger, fort gick det i alla fall) på en crosstrainer i 45 minuter;



Sedan tränade jag ben och cyklade i 30 minuter på en sittandes cykelmaskin;


Sen efter det tränade jag även magen, det tog kan jag säga. Måste verkligen stretcha nu så jag inte får jätteont imorgon. Man får ju tänka på att det var första gången någonsin jag satte min fot på ett gym ;). Den enda träningen jag gjort är att gå ut och gå, och det bygger man inga muskler på. Men motivationen är på topp! Idag brände ja 400 kalorier, det är ju en bra start! Nu ska jag verkligen börja behandla min kropp som den är värd, så kanske jag slipper att bli sjuk så ofta plus att jag längtar efter att bli mycket piggare!



Imorgon ska jag åka och köpa en träningskalender och på lördag blir det träning igen.
Detta kommer bli mitt träningsår. Nu ska jag inte ge upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback