work and school

      DATUM: 2010-04-16 TID: 10:13:03
God morgon! Allt bra? :)

Kom precis till skolan, direkt från jobbet. Börjar först 12:35, men tänkte jag skulle försöka plugga lite grann så här på morgonkvisten, för hade jag åkt hem hade jag ju genast gått och lagt mig, haha ;). Det regnar ute ;(, vilket betyder att jag måste skydda mitt hår och dra ner luvan över ögonen nästan, för jag har nämligen plattat det...ni kan ju tänka er hur det blir när håret blir fuktigt...buurrrrr säger det så ser jag ut som Diana Ross...okej inte helt men nästan ;P.

Nej nu måste jag sätta igång och plugga här. Ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

lycka till med pluggningen :D

2010-04-16 @ 13:50:51
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback