The Soloist [recension]

      DATUM: 2010-04-08 TID: 00:29:53
Vart ska jag börja?

Filmen var helt underbar och som jag har hört, väldigt gripande. Ibland var den lite svår att förstå, men det gjorde liksom ingenting, för budskapet /syftet med filmen stod ändå klart och kära någon vilket skådespeleri! Jamie Foxx var makalöst bra och Robert Downey Jr. var också helt fenomenal.

Ni måste se den helt enkelt - men se den när ni är på ett lugnt humör, inte när ni kanske är speedade och helst vill se lite action eller skräck. Filmen är ju verklighetbaserad på viss nivå (eller kanske helt? Jag minns inte vad det stod om den på nätet) och man möter en tuff sanning i den, så näsdukar är ett tips ;).

Betyg: ΔΔΔΔ,5/5 (drog ner den endast för att man ibland inte förstod och att den var något seg ibland).

Nu är det dags för mig att sova! Är så trött :). Imorgon blir det massor av plugg plus träning. Tuff dag, haha ;). Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback