Supertröttmössan här

      DATUM: 2010-04-09 TID: 23:26:05
Hej på er!

Jag hann inte ens blogga när jag kom hem, för jag åkte och handlade åt mami efter att jag varit i Forum och sen efter det fick jag äntligen hämta datorn som varit på service (har ju en stationär dator som är suverän, men nu har jag även en dator jag kan ta till skolan, vilket är super!) och nästan direkt jag kom hem skulle jag vara barnvakt, så jag gav mig iväg igen. Nog om det.

Jag köpte ett vitt baslinne, tråkigt att visa på bild.
Men här är något jag köpt som jag är superglad över;




Disney nörd som jag är blev jag så klart jätteglad av dessa presenter till mig själv! Har spenderat kvällen med att titta på Aristocats, man blir ju lycklig i själen när man tittar på alla dess barndomsfilmer ♥, visst?

Nu ska jag faktiskt ta och pallra mig i säng. Mina ögon svider av trötthet (eller en ny förkylning? hope not) och imorgon måste jag plugga massor eftersom jag inte hann det idag, och så ska jag försöka klämma in lite träning mitt i allt också (rättare sagt, I have to!!).

God natt, hoppas ni får sova gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback