Sol, sol, älskade sol!

      DATUM: 2010-04-27 TID: 15:37:05
Det är så otroligt härligt väder i dag! Jag har dessutom bara haft en enda lektion i dag för alla andra har antingen varit inställda eller eget arbete på, så ni kan tänka er hur mycket att jag har suttit i solen med mina fina vänner i dag. Har tagit ganska mycket bilder, på de som velat så klart :P, så lite bilder kan jag visa i alla fall! :).
Sitter i skolan med Paul nu och väntar på att Felix och Crippa ska bli klara, men det lär nog ta ett tag. Jag ska iväg och köpa blommor till min lilla systerdotter som i dag ska uppträda i skolan. De ska göra en Michael Jackson tribute, ska bli jättespännande att se! Efter det ska jag vidare till min egen skola och se ettornas sånguppspel, ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback