Promenad och goda äpplen

      DATUM: 2010-04-08 TID: 15:26:45
Åh vad härligt det var med en redig promenad så där på mitt på dagen, det behövde jag! Gåbbarna däremot var trötta redan efter 20 minuter, sötnosarna ♥. Jag har även hunnit med att åka och köpa mat till Edgar (han går på leverdiet för att han är sjuk sen han var valp), hunnit fälla några tårar till Extreme Home Makeover (as I always do haha), ätit två äpplen som var otroligt mumsiga, klippt klorna på båda hundarna...jisses. Jag har alltså hunnit med det mesta förutom det jag verkligen behöver göra: plugga och städa ;).

Vad ska jag göra nu då? Jo, nu ska jag göra mig iordning lite för att gå och träna, jag ska inviga mitt träningskort jag skaffade förra veckan, för nu har min förkylning lagt sig så pass mycket att jag orkar. Ska åka om 45 minuter och innan dess ska jag försöka hitta mina mjukisbyxor (har inte ens hunnit köpa träningskläder fast jag har lov, ibland är jag bara så skillad!) vart nu de kan ha tagit vägen.

Jag hoppas ni får en jättebra eftermiddag! ♥, vi hörs senare!

Så här glad ska man vara när man ska träna!! haha


Världens finaste killar som hänger på min vägg ♥
Flaggan har jag fått från världens finaste Erik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback