I'm up!

      DATUM: 2010-04-07 TID: 11:40:38
God morgon (goddag?) på er alla! Sovit gott? Det har jag. Med hörlurarna på så kan inget stoppa min sömn verkar det som. Fast jag vaknade och stängde av elementet inatt för det blev väldigt varmt eftersom sängen står precis bredvid, så ibland råkar jag rulla emot det, inte så skönt ;). Vad har denna dag att erbjuda er? Själv ska jag börja göra mig iordning nu, för klockan två ska jag ta bussen för att åka till jobbet. Just nu känns det jobbigt att åka till jobbet, men ibland är det så. Älskar dock barnen, de är underbara! (jobbar som nanny).

Nu måste jag börja fixa mig här, sov lite längre än jag skulle ;). Ha en fin dag! Vi hörs (om mobilbloggandet fungerar) under dagen.

Funderar på att köpa denna, har nämligen ingen webcam som jag kan ta bilder med, jobbigt att behöva ta med kameran och föra över och hålla på hela tiden, *lat* ;P. Någon som vet om den är bra?


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback