I'm on track!

      DATUM: 2010-04-12 TID: 15:49:45

Hej på er ♥

Jag är skitglad i dag, jag menar det är ju så underbart väder ute så man kan ju inte vara annat än lycklig! Jag blev dessutom klar med uppsatsen, vilket känns jättebra. Har dessutom haft en jättebra dag med vänner i solenskenet, bra musik och snygga killar att kika på, haha ;).

Jag hinner inte skriva så mycket mer, ska iväg och träna igen. Jag är otroligt motiverad och it feels guuuud!

Slänger in dagens val av kläder;

Baslinne från Gina Tricot, hoodie från Boomerang och leggings från Monki.
  Keep it casual :)



Jag nyss


Got to go! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

OKej, härligt att höra :) Det är bra här också! ;D vad har du gjort idag då ?

2010-04-12 @ 16:26:47
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback