Hemma från träningen

      DATUM: 2010-04-11 TID: 21:16:43
Fy så skönt det var att träna! Jag körde stenhårt på crosstrainern i 41 minuter, sedan körde jag massor av styrketräning för magen + lår. Jag känner mig jätteduktig och nu är jag verkligen igång. I och med att jag inte fått något personligt schema för sttyrketräning kör jag mest på crosstrainern nu, vilket ger träning för hela kroppen samt kondition. Det är en superbra träning för mig som är nybörjare, och jag älskar det!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, sen blir det ytterligare massor utav plugg. Blir nog att jag får sitta uppe till sent. Men det gör inget, har massor utav endorfiner i kroppen, haha ;).

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback