Bästa på länge

      DATUM: 2010-04-10 TID: 12:19:51
"Måste man inte hascha för att komma på något sånt här?"

Dagens citat, från pappa när han satt och kollade på The Simpsons.

Haha, jag skrattade kan jag säga ;)



Anyways...

Jag är vaken, så vaken man kan bli efter så få timmars sömn. Men äh, det är ju lördag idag, så glad är jag ändå! :). Måste sätta igång och plugga nu, om jag ska hinna träna ikväll. Blir att skriva klart en eller två uppsatser idag, måste det, för jag har massor att lämna in nästa vecka, verkligen hur mycket som helst! Better get going with my studies huh? :).

Hoppas ni får en toppen dag!

Har inga andra bilder på denna dator, så denna får bli bra!



Kommentarer
Postat av: A m a n d a

sv: ja verkligen & men ja eller hur :) dålit!

2010-04-10 @ 13:45:32
URL: http://depalmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback