AJ!

      DATUM: 2010-04-12 TID: 20:18:52
Haha, jag har så ont i kroppen nu! Körde stenhårt som vanligt idag med. Idag körde jag 41 minuter på crosstrainern (som jag bara älskar, så skön att träna på!), kommer nog alltid att börja med den även om jag senare kommer koncentrera mig på styrketräning. Efter det körde jag sittandes cykling i 25 minuter och sedan styrketräning för armarna. Jag höll sjutton på att ramla efter att ha kört på Crosstrainern, för den tar med på benen än man tror, och jag tränade ju igår också, så ja ni fattar. Kan jag inte blogga imorgon är det för att jag inte kommer upp ur sängen ;).

Nu är jag nyduschad och fräsh, så nu ska jag ringa min kära tuss så ska vi promenera lite med gåbbarna! Mys ♥. Write to ya'll later. Kramar!

Mina egendesignade skor jag gjorde  på Converse hemsida.
Älskar dom! Men de levereras ju bara inom USA, jag blir så ledsen :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback