11 April 2010

      DATUM: 2010-04-11 TID: 11:46:17

Älskar när jag kommer på så kreativa rubriker till mina inlägg, haha ;).

Hej på er allihopa! ♥. Hoppas ni mår bra, själv mår jag bra, är sjukt stressad bara, har så mycket plugg att göra att jag kommer dö av hjärtinfarkt innan jag är klar med allt. Har sju grejer (eller mer, kan ju ha glömt något) att göra tills måndagen den 19e, så nästa vecka är det bara plugg, jobb och träning som jag kommer hinna med. Så blir det ibland :).

Idag kommer jag inte kunna blogga så mycket. Snart ska jag gå ut med gåbbarna, sen ska jag plugga hela dagen och ikväll ska jag iväg och träna och även hinna med massa tvätt! Men vi hörs lite under dagen i alla fall.

Pusspuss ♥

Han är den vackraste (hetaste också såklart ;P) som går runt på denna jord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback