Tröttmössa :)

      DATUM: 2009-09-02 TID: 18:06:55

Har sovit ett par timmar nu, jätteskönt!

Vaknade runt halv fem och kollade mobilen...kära någon...hade fem missade samtal, tre meddelanden och tre nya röstmeddelanden. Kan verkligen inte ha mobilen i jackfickan utan att det rings och smsas just då när man inte har den vid sig! Haha.

Ska nog faktiskt tvätta av mig sminket nu och lägga mig och slötitta på någon film (eftersom jag somnade förut, typiskt mig ;)). Ikväll är det SO YOU THINK YOU CAN DANCE :D, exellent kväll med andra ord. Jag vet inte vem jag vill ska vinna. Jeanine och Evan har varit mina favoriter från första programmet (eller när de hade audition då) men om man ska tänka tekniskt så ska ju absolut Brandon vinna, tycker om honom också. Bara inte Kayla vinner är jag nöjd...vet inte varför jag tycker så, men har aldrig "känt" hennes dans, på riktigt :). Har ni någon favorit?



Världens snyggaste tröja ;) - SSK (Södertälje Sport Klubb)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback