Tidig kväll :)

      DATUM: 2009-09-21 TID: 21:47:33
Ska gå och lägga mig före elva idag hade jag tänkt! Det är så skönt att sova :). Och jag älskar känslan av att tvätta av mig sminket och smörja in mig med nattkräm! Använder denna;



Helt underbar är den, och billig! Kostar under 70kr har jag för mig!


Sov gott ni fina läsare, tack för era kommentarer idag! Ni är bäst.
Sweet dreams!

På tal om bäst, Beatrice är bäst, hon är min bästa vän för er som inte visste det! Såhär håller vi på, på facebook (hon är i England i tre månader och pluggar, har bara gått en vecka och jag saknar henne som sjutton!);


JAG ÄLSKAR DIG MIN PÄRLA!


Kommentarer
Postat av: simone

SV: jag har en liten Jack russel :D

2009-09-21 @ 22:01:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Bea

ååh, jag älskar att vara smörig. :)

älskar dig också vännen min! förlåt att jag inte uppdaterat bloggen än, den segade sig så himla mycket. Suck!

Nytt försök snart!

puss puss bäbyyyy <3<3<3

2009-09-21 @ 22:37:06
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback