The Score

      DATUM: 2009-09-20 TID: 13:48:20

God dagens på er! :)

Är allt bra med er, en solig söndagsförmiddag som denna? Själv mår jag bra, ont i foten fortfarande...och lite snuvig men over all är det bra. Har suttit och kollat på film nu; The Score, när jag egentligen borde göra läxor, tjohoo ;).

Filmen var jättebra, något seg ibland. Och det var först de sista 20 minuterna som den var riktigt spännande, men den var jättebra! Edward Norton spelar otroligt bra, har alltid tyckt om honom, speciellt i "Red Dragon" (en av Hannibal-filmerna)...ooh, nu blev jag sugen på att se den också. Attans, haha!

Betyget på filmen blir i alla fall följande; ღ,5/5

Vad hittar ni på? Sitter ni inne och ugglar som jag?

 


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe ja :P planer iöf ikväll då?

2009-09-20 @ 14:00:03
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback