Söndag...

      DATUM: 2009-09-20 TID: 16:01:27
...är en dag fylld av lite ångest inför att helgen är slut, stress med plugg, men även en dag som består av otroligt bra TV ;).

18:05 börjar nämligen en utav mina absoluta favoritserier;



Denna serie är en utav de få som fortfarande, efter sex säsonger, är lika bra som den var när den började, om inte bättre! Jag älskar den, och jag hoppas verkligen att den sjunde säsongen blir lika bra som denna säsong varit hittills! Följer ni den? I så fall, tror ni att Peyton kommer att dö? Jag sitter och får lite småångest över att den möjligheten finns...och ändå är det bara en serie...att en serie kan få en att känna sig så involverad är ganska läskigt, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback