Plugg

      DATUM: 2009-09-20 TID: 23:13:27
Först vill jag bara skriva tack till er som läser, och kommenterar. Ni är underbara och jag blir så glad att läsa era uppmuntrande kommentarer :). "Bara" en kommentar som att "hoppas huvudvärken går över snart!" gör mig varm i hela kroppen. Tack till er söta läsare! Och jag säger inte bara detta för att, utan jag menar det verkligen ♥.

Nu kan jag fortsätta mitt inlägg med mindre viktiga saker...

Hade totalt glömt bort att jag skulle kolla på ett litet program om dialekter till svenskalektionen imorgon, så jag har tvingat mig själv att sitta vid datorn även om mitt huvud håller på att sprängas, i alla fall känns det så. Alvedon hjälper inte heller, men jag tror att sömn kan få mig att må mycket bättre! Hoppas inte att det är någon sjukdom på gång...

Ska i alla fall lägga mig under mitt varma täcke nu och sova. Jag hoppas ni får sova jättegott inatt och att ni ska drömma fina drömmar ♥.


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: tack så mkt :D vad gör du nudå?

2009-09-21 @ 08:38:33
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Simone

Godmorgon hjärtat!



Hur mår du idag?

2009-09-21 @ 11:46:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback