Packat och inte klart

      DATUM: 2009-09-24 TID: 11:41:46

God dag! :)

Har ni sovit gott? Det har jag! Första natten på en vecka som jag sovit mer än sex timmar, jätteskönt! Nu sitter jag och äter lite korv Stroganoff (har ingen aning om hur det stavas) och ska snart fortsätta packningen. Varför blir det alltid så att man packar otroligt mer än vad man egentligen behöver? Jag brukar i alla fall tänka "ja men jag kanske behöver den här?" eller "oj, den här boken är ju bra, kommer nog inte hinna läsa den, men man vet aldrig" osv, haha. Typiskt mig.

Vi åker klockan 15:00, så jag måste sätta igång med packningen på en gång. Ska ju packa allt till hundarna också, för självklart ska de med, de älskar att vara i skogen och jag tycker det är härligt att låta de få springa runt, man kan träna jättemycket inkallning då, perfekt! (oj nu blev det en hundblogg också ;P)

Ska försöka hinna blogga mer idag men vi får se! Jag har inget mobilt bredband så once I step out of my door, no more writing for four days!

Hoppas att ni får en fin dag, glöm inte att ni är fina!


Kommentarer
Postat av: Frida

ha det så jätte kul!! :)

pusssss<3

2009-09-24 @ 20:10:56
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback