Natt = sömn = glad Emma

      DATUM: 2009-09-04 TID: 23:58:16
Jag har suttit mer än en timme och kollat på Tokio Hotel's nya video. Jag tycker den är så häftig och låten är en utav mina favoriter, helt klart! Något negativt med den här videon är att nästan 0% fokus ligger på Gustaf (trummisen) och Gerorg (basisten)...faktiskt är Tom (gitarristen) väldigt lite med han också. Men i alla fall, det kanske är något de kommit överens om, så egentligen ska jag inte lägga mig i det...jag är bara glad att de finns :).

Mycket TH-snack i dag känner jag. Men det blir ju så, när ens idoler kommer med nytt material, blir man nykär och sådär fjantig igen. Och tro mig - jag känner mig som en riktig tönt, but I like it ;).

Nu ska jag få mig lite sömn i alla fall, det behöver jag! :)
Godnatt alla fina där ute, pussar och kramar!

Automatisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback