Mysdag med mamma

      DATUM: 2009-09-14 TID: 22:30:51

Därav dålig uppdatering. Vi har ätit thai till lunch, pastasallad med räkor och saffransdressing till middag och suttit och pysslat med att göra armband och halsband, det är faktiskt riktigt roligt! :). Ni ska få se dom sen, i promise!

Vad har ni gjort idag då? Hoppas ni har haft en fin dag!
Verkligen ledsen att jag gjort så dåligt ifrån mig idag på bloggfronten, men så kan det bli ibland. Kände att eftersom mamma för en gångs skull var ledig samtidigt som mig så ville jag vara med henne idag. Och det är faktiskt så, familjen går före bloggen.

Jag saknar dig baby boo. Gammal bild...att det gått 1½ år sedan vi tog denna, fattar du det? ;O


Kommentarer
Postat av: Käthes mode och skönhet hos Amelia

Låter gott! :)

www.amelia.se/kathe

hoskathe.blogg.se

2009-09-14 @ 23:06:17
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Bea

Jösses, den bilden kändes otroligt gammal. Men saknar dig också. Hih. mysigt, hälsa mamma! <3

2009-09-14 @ 23:41:26
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback