Missade bussen...

      DATUM: 2009-09-22 TID: 10:03:42
...känner mig jättehängig idag, helt slut! Så jag har strosat runt här och tiden gick...jag sminkade mig...tiden gick ännu snabbare...och jag missade bussen, haha. Sjukanmälde mig faktiskt för dagen idag. Ska lägga mig och sova någon timme nu och se om jag känner mig bättre senare så jag kan gå på engelska lektionen, vi har nämligen läxförhör idag! Vill helst inte missa det, för man får inte göra om det då, vilket "infekterar" beryget. Wow, vilket uttryck, årets sämsta från mig tror jag ;).

Men fy vad tråkigt detta måste vara att läsa för er, jag ber om ursäkt. Jag ska sova, och rycka upp mig så hörs vi senare under dagen! Puss på er alla.

Ser mordisk ut, haha ;)


Just for you guys, ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback