Klappat och klart!

      DATUM: 2009-09-08 TID: 09:33:49

Har precis bokat Humanoid albumet, åh jippi! Nu längtar jag ju ännu mer, men det är värt längtan, det vet jag! ;D. Köpte självklart Deluxe versionen!



Nog om det :) (förlåt för tjatet, men jag bara älskar Tokio Hotel, hihi ^^)

Ringde till läkaren idag, pga min fot och knäet. Ska försöka få honom att ge mig kryckor för att avlasta knäet, för det mår inge bra av att halta hela tiden. Och jag kan ju inte låta bli att gå runt för att jag har ont. Blev i alla fall hemma från Kultur- och idé historian, för jag orkar bara inte ><. Ska åka till skolan om ca två timmar, sen efter det blir det läkaren!

Nu måste jag göra mig iordning! Pussar! :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback