Kan knappt andas!

      DATUM: 2009-09-03 TID: 15:15:56

Shit. Shit! TOKIO HOTEL kommer hit och man kan vinna en träff med dom (!!). Jag läste Kenzas blogg och fick reda på det, alltså...hjälp. Klicka HÄR för att vara med och delta. Jag kan inte andas, haha. Tänk, den sekunden innan man får träffa dom, när de står några meter framför dom och man precis ska gå fram till sina idoler. Oboy, jag får inte in i mitt huvud att det någonsin skulle kunna hända. Har aldrig sett dom live så det finns inte på kartan att jag skulle få träffa dom. Och nu har jag faktiskt en chans!

Åh, jag hoppas, hoppas att jag får gå med Kenza. Kenza, jag, systemkameran och Tokio Hotel...oh dear! Haha :D. Och fatta Universal Music som gör detta möjligt, fast jag antar att Kenza har haft ganska mycket önskan om det, häftigt! :)




Älsklingarna. Bästa.
Bilden tillhör Tokio Hotels hemsida: länk

Va med ni också i denna fantastiska tävling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, åh tack för tipset! JAAAAAAA :D

2009-09-03 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback