Bad Emma!

      DATUM: 2009-09-21 TID: 20:05:40
Jag vet, jättedålig som inte bloggat. Men jag var tvungen att laga lunch tills imorgon + att mamma hade ett nytt dagbarn här så jag kände att jag var tvungen att vara social :).

Nu sitter jag här i alla fall och känner mig mätt och belåten efter massor av plättar med glass och jordgubssylt, ibland måste man lyxa till det ;).

Mums säger jag bara!


Här är lite bilder från dagen;

Jättefokuserad på...engelska B lektionen, haha




Cookie på lunchen.


Dagens klädsel (ber om ursäkt för den tråkiga/ledsamma minen...what's up with that? haha.



Gehörs- och musiklära...inte mitt favoritämne (läs; det är mitt hatämne!!)



De är med mig överallt, i min kalender finns denna bild;


Sami, haha - helskön snubbe det där!



Ja det var väl dagen i bilder...sort of :)

Kommentarer
Postat av: BELLA BUS

Åh fan vad smarr med plättar :D



HAHAHA; bra idé ;D Jag ska fan göra det! men då måste du lyssna. HAHA. fy vad pinsamt om jag suger röv!!!

2009-09-21 @ 20:27:59
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback