I'm up!

      DATUM: 2009-09-22 TID: 08:18:16

Godmorgon! :)

Har ni sovit gott? :) Själv har jag precis vaknat, så kan knappt hålla ögonen öppna, men jag försöker blogga i alla fall tänkte jag, haha.
Ska åka om ca en timme så jag har rätt bråttom nu...hehe. Har bara två lektioner idag, jätteskönt. Sen har jag bara morgondagen kvar och sen på torsdag åker jag till Dalarna med min mor och far och hundarna såklart, fy sjutton så skönt det ska bli - men jag kommer sakna bloggen och er allihopa! (nada mottagning där uppe). Bara tre skoldagar denna vecka, bättre kan det faktiskt inte bli :). Ska bli skönt att få komma upp mitt ute i skogen och vila upp mig riktigt ordentligt.

Ha en fin dag allihopa, måste börja göra mig iordning och det på stört! ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Fin blogg! Ha en bra kväll :)<3

2009-09-22 @ 18:54:21
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback