I'm back!

      DATUM: 2009-09-10 TID: 21:56:01

 

Först; TACK! för alla fina kommentarer, ni är fantastiska!



Hej underbara läsare!
Nu är jag hemma igen. Och självklart ska jag nu skriva om filmen "Inglorious Basterds", som jag lovade er :).

Även om jag tyckte filmen var riktigt bra, så ser jag den nog inte igen. Den var lite för brutal för min smak, och är man känslig för blod och lite annat sånt där så ska man inte gå och se den. Är man mindre känslig för sånt, så tycker jag absolut att den är sevärd! Jag förundras hur Quentin Tarantino kunnat växla så mellan allvar och humor som han gör och dessutom lyckas med det. Jag skrattade, jag ryckte till, jag utbrast "nej fy vad äckligt" några gånger men ändå så satt man och tyckte "hey, den är ju bra den här ju!".

Betyg: 4/5 (minus för att den var lite för brutal - men ack så bra skådespelare! Brad Pitt gör en sjukt bra roll, man känner knappt igen honom!).






Har ni haft en bra kväll? Vad har ni gjort? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket, det är mina bäbisar :) Johanna

2009-09-10 @ 22:12:38
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: ronja

åhh vill me se den!:) ska nog ta å köpa den hihi gillar brutala filmer(thats me) ;)

ha det bra

2009-09-11 @ 06:16:23
URL: http://ronjastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback