I väntan på VMA...kanske

      DATUM: 2009-09-13 TID: 22:19:40
Sitter här och kollar på lite olika klipp på Youtube varvat med olika bilder från Google :). Chattar med min älskling (bästa vän som är i England nu!). Ska försöka uppdatera en gång till innan jag går och lägger mig, men är jättetrött, så det kan bli så att jag somnar! Kan ju behöva det om jag ska kolla på VMA inatt ;). Men det slutar nog med att jag spelar in det istället!

Kolla in denna snygging;

Den blicken alltså. Ni som inte vet, det är Jacob från den omtalade TWILIGHT - filmen (och böckerna såklart)
Puss på er!
Tack för alla fina kommentarer, ni är guld värda! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

he is a good looking guy!! ;) <3<3

2009-09-14 @ 20:29:29
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback