Hur ska jag klara mig?

      DATUM: 2009-09-08 TID: 17:55:35

Situation; min "syster", med andra ord bästa vän åker, nu på lördag, till England...i tre månader (!!!). Alltså, jag kommer dö (okej inte dö, men nästan) av saknad. Jag hoppas innerligt att jag blir bombad med jobb hela veckorna igenom så att jag slipper tänka på det så jättemycket. För då skulle jag jobba med små barn och ha helt fullt upp med dom! Men ändå. Babe, jag kommer sakna dig som en tok...*buhu*. Följer i alla fall med till Arlanda på dagen så jag kan krama på henne jättemycket, kanske fälla en tår eller två, tre, kanske till och med fyra, haha. Vet inte, men vi har aldrig varit ifrån varandra så länge. Och bara veta att jag inte kan ringa och säga "jag kommer över om två minuter" (vi bor 20 meter från varandra :D), suger ju.


Jag kommer sakna dig. Be prepared to be bombed with emails, my friend ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag kommer att sakna dig beond jätte mycket. Jag älskar dig gumman och hoppas att du ändå får en bra höst (trots utan en Bea) :P Men, både du och jag vet ju att vi alltid har varandra. Jag älskar dig vännen. Tro aldrig att det kommer ändras. B <3 E föralltid! PUSS <3

2009-09-08 @ 21:42:16
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback