Hur falska kan människor bli?

      DATUM: 2009-09-19 TID: 19:49:45

Alla känner säkert till fallet om Linda Chen, tjejen som skulle gifta sig och ha sitt drömbröllop, men som en vecka innan bröllopet, försvann spårlöst. Hennes fästman var aktiv i alla möjliga tidningar och program, bland annat i programmet "Efterlyst" där han bönade och bad att någon skulle höra av sig och att han ville ha tillbaka sin älskade, blivande fruTårarna rann på honom och jag satt och tyckte otroligt synd om honom, tårarna rann på mig själv. För han verkade så full av ångest och saknad...

Nu tros man ha hittat kroppen. Och han, alltså fästmannen, är misstänkt. What if it's true? tänker jag bara...då har jag suttit och tyckt synd om någon som själv är orsaken till sin blivande frus död. VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG??? Jag hoppas att han är oskyldig! Men han är skyldig, tills motsatsen bevisats...

Att han "råkade" hitta sin fästmös kropp, mitt ute i skogen typ, är väl ganska osannolikt ändå? Och att han var brännskadad, och likaså kroppen, kvarlevorna av kroppen...

Jag hoppas samtidigt att Linda lever...att det inte är hennes kropp de funnit. För familjens skull. Vad hemskt det måste vara...jag kan inte ens sätta mig in i den situationen. Att mista någon pga sjukdom är ju "bara" det nästan omöjligt att komma över. Att då få veta att ens lilla flicka/pojke, berövats på sitt liv pga någon annans val att ta bort henne/honom från jorden...det måste vara...ja, jag kan inet förklara.

Läs om allt HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback