House Of Wax

      DATUM: 2009-09-20 TID: 17:51:29


Denna film gick på kanal5 inatt, men jag orkade bara inte hålla ögonen öppna, så jag spelade in den istället. Har precis kollat på den nu och jag tycker faktiskt att den var bra! Den var jättebra gjord, bra skådespelare (exempelvis Chad Michael Murray från bl.a One Tree Hill och A Cinderella story).

Jag tycker storyn var bra
, och även om det kanske blev lite överdrivet ibland så rekommenderar jag den - för den fick min puls att gå upp och jag tycker den var creepy, precis de effekterna och egenskaperna en skräckfilm ska ha!

Betyg; ღღღ,5/5

Nu ska jag bada min lille vovve!
- bråttom, One Tree Hill börjar om en kvart, jikes!


Kommentarer
Postat av: KAJSA

ja. Fast det är genom en kompis =) Vad kul, sjunger du? Du kan väl bara skicka in en demo till dom iaf? Kan du inte lägga upp ett klipp i bloggen med? =D



DEn filmen har jag också sett innan. Fast i natt satt jag uppe och kollade på en bruce lee film till halv fyra haha :D

2009-09-20 @ 18:11:10
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback