Hoppar runt här ;)

      DATUM: 2009-09-08 TID: 19:12:26

Länk till Tokio Hotel-chatten som de hade på Aftonbladet i förmiddags; [LÄNK btw så är de så cute på bilden]


Hoppar runt här med mina kryckor - det är bara le och se glad ut! ;)
(här ser ni också vad jag har på mig idag)



Innan jag satte på låten "Automatisch"...ganska så seriös och tråkig.


Jag blir helt glad och lycklig för att inte tala om galen när jag lyssnar på Tokio Hotel! *hihi*
Finns det något band/artist som får er att känna så?





Okej då, mina bilder blir inte såhär endast när jag lyssnar på Tokio Hotel. 90% av mina bilder ser ut såhär, haha. Men men, det är så jag är, galen och...galen? ;)

Nu ska jag ställa klockan för Idol 2009 (äntligen? eller kanske ett hatprogram för vissa. Jag gillar det i alla fall :)), för jag ska åka och hämta pappa från jobbet :). Hoppas min fot och knäet inte mår alltför dåligt av det. Ooops! ;P.

Pussar och kramar på er så hörs vi senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback