Hemma igen!

      DATUM: 2009-09-11 TID: 19:58:11
Möttes av ett väldigt trevligt brev idag. Öppnade ett stort kuvert där det låg ett diplom - jag har numera nannycertifikat! Hur glad jag blev? Jätteglad, eftersom det var ett prov man gjorde så var man såklart lite osäker och nervös, men nu har jag det, nu är jag officiellt en Nanny, haha.

Vad har ni för planer för kvällen? :)
Själv ska jag bara ta det lugnt, eftersom jag hoppar på kryckor ;). Om en stund blir det middag med familjen, syrran, min svåger och deras barn (ja jag är moster! :D) kommer hit och käkar också, jättemysigt.




2007 - Då kom jag vidare till juryn, sen tog det stopp (var bara 16 år då och helt oskolad, så det var bra att jag inte kom vidare!)
2008 - Blev sjuk på morgonen och hade feber och skit, kom inte vidare då, gjorde skitdåligt ifrån mig!
2009 - Blev jättesjuk (ja, igen, hur otur kan man få ha?), de fick ta in sjukvårdare och grejjer för att jag kunde knappt stå, vätskebrist och lågt blodtryck blev domen.


Kommentarer
Postat av: frida

sv; jo jag ska jaga biljetter till premiären om det så är det sista jag gör x)



haha tycker du? den är fake, äkta plast, haha!

2009-09-11 @ 20:44:49
URL: http://fritts.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej! Vad roligt att du vill delta i min "veckans blogg" tävling. Du är en av finalisterna och finalistinlägget kommer att publiceras på min blogg tidig Lördag. Uppmana därför dina besökare att rösta på dig imorgon för att vinna tävlingen. Vinner du skriver jag ett inlägg om din blogg och länkar till den i en vecka! Kram TereseErica

2009-09-11 @ 21:32:23
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Neah

Jo då det är helt okej att snacka om det, det var mest bara jobbigt i början men nu är det bättre... Han var en av militärerna jaa.. Jag vet inte exakt vad som hände eftersom jag inte var där, men hans bästa kompis sa att dom hittade kroppen efter flera dagar efter..

2009-09-11 @ 21:36:04
URL: http://linnearunermark.blogg.se.
Postat av: Klint - Att vara tjej på Fordonsprogrammet

Guud vad kul, vad sa dom till dig då? Dom gångerna du var inne? :o

Jag funderar på att söka nästa år, men vet inte om jag vågar :$



Sv; Joo, men då antar jag att den är väldigt bra då? :D Jag kanske ska se till att se den då ;)

2009-09-11 @ 22:13:39
URL: http://klintt.blogg.se/
Postat av: sofia :)

Tack för kommentaren :) Hur hittade du min blogg?

Kram

2009-09-11 @ 22:25:11
URL: http://naso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback