Hemma från sjukhuset...

      DATUM: 2009-09-29 TID: 18:15:31
Hej på er!

Som ni säkert förstår fick jag stanna över natten på sjukhuset, för observation. Men nu är jag äntligen hemma igen, är otroligt trött och har ont efter alla nålar och blodprover. Har fortfarande ont på samma ställe (nederdelen av höger buk) och har lite feber, men de trodde inte att jag hade blindtarmsinflammation utan att det kanske kunde vara en lymfkörtel som var inflammerad så de sa att jag fick åka hem men att om febern stiger mer och jag får mer ont så får jag åka in akut, fun huh? Men men, att vara sjuk är ju tyvärr en del av livet. Jag ska bara ta det lugnt och vila nu, jag går på Voltaren just nu och kommer stanna hemma från skolan i alla fall till på torsdag. Just nu är det hälsan först! Att ligga på sjukhus för att läkaren säger det är inget man bara ska ta med en nypa salt, så en massa film och sömn blir det för min del :).

Vi hörs senare (om jag orkar, som sagt, hälsan först)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback