Hej!

      DATUM: 2009-09-16 TID: 17:45:34

Har ni haft en bra dag? - Själv var min dag trevlig! Jag kom till skolan, hade ingen Engelska C, så jag fick vänta ca tre timmar på att Religion A skulle börja, sen slutade jag, haha...blev lite sur först, men äh, det är sånt som händer ibland. Hade massa trevliga vänner jag satt ner och pratade massa film om med, så det var en väldigt mysig dag trots missödet ;).

Nu ska mamma skämma bort mig! Vi har varit och köpt krabba (!) som vi ska äta nu. Jag älskar verkligen krabba, det är så otroligt gott, saftas i munnen så fort jag nämner det, haha. Till det blir det baguette och Aioli, mums!

Har inte lust att vara seriös idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback