Härliga film!

      DATUM: 2009-09-18 TID: 19:07:58
Åh vad jag är på bra humör nu. Vilken underbar film! Jag skrattade som tusan, jag grät, jag dregglade lite (Zac Efron är ju så snygg...speciellt i denna roll han spelade).

Betyg; ღ
/ღღ, japp - full pott!! Den är för underbar så att det jag kanske skulle tagit minus för (den var liiite seg i början, men det va bara den första kvarten/20 minuterna) är som bortblåst. Dessutom fanns det ett klart budskap med filmen; Du vet inte vad du har, förns du förlorat det.

SE DEN
!
En riktigt feel-good film. Och ingen typisk ungdomsfilm, för min mamma älskade den, hon uttryckte sig efteråt "den där var verkligen heeeeeelt underbar, vilken film!".


Några bilder från filmen;

Som jag sa...snygg...det är en underdrift ;)


Jätteskön snubbe som spelar fejkpappa till Mark (Zac Efron) i filmen


M. Perry från "vänner" spelade en liten roll i filmen, bra som vanligt!


Känner ni igen tjejen? G/Georgina från "Gossip Girl"


En till tjej/kvinna man känner igen, från filmen "Djungel George", haha ;)


Och slutligen en bild på vackra killen själv. Bild från premiären av "17 Again", hur snygg?
...så vacker.


Nu väntar vi på IDOL 2009 :) - Ha en underbart trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

fler filmtips tack! :P

<3

2009-09-19 @ 12:41:26
URL: http://adiamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback