God"morgon"!

      DATUM: 2009-09-12 TID: 12:26:04

Jag gick upp tidigt imorse, men hann inte blogga då :(! Jag åkte till Arlanda med min kompis (läs; bästa vän!) som ska åka till England, i tre hela månader. Det var otroligt tufft att säga hejdå till henne och jag kan medge att jag fällde några (okej då, många) tårar. Men vi ska maila, brevväxla, ringas, smsas och så, så det blir nog bra.(Hör du det älskling? Glöm inte bort mig nu!)

Har ni sovit gott inatt? Själv sov jag som en prinsessa, riktigt bra! Även om jag vaknade några gånger för att min fot värkte, men over all sov jag väldigt gott. Somnade och vaknade med musik i öronen. Sover ni också bättre med musik i öronen eller är det jag som är lite konstig? ;)

Jag ska på bio i eftermiddag, bra att komma på andra tankar! Ska gå med min syster, hennes man och mina systerdöttrar på G-Force, den ska tydligen vara väldigt rolig, så jag hoppas på många skratt. Ska för första gången se en film i 3D (förmodligen, inte helt bestämt än), lite häftigt.



Har någon sett den?


Nu ska jag svara på lite kommentarer, vi hörs senare :)
Har jag sagt att ni är jättefina?


Kommentarer
Postat av: Isabella

sv; tack det gjorde ja också, jobbigt å vakna så tidigt bara men ;D

fin blogg!

2009-09-12 @ 13:03:59
URL: http://youknowbella.blogg.se/
Postat av: bea

bea har... nej,sjalvklart att jag inte glommer att hora av mig... och inte hora... utan med prickar over o. :P



Jag alskar dig,love you. Hors snart igen,kaaay?



PUSS

2009-09-12 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback