Fredag!

      DATUM: 2009-09-04 TID: 08:43:43
Hej på er :).

Jag hade precis duschat samt tvättat håret och busat lite med vovvarna när jag fick en illamåendeattack (jag mår så otroligt illa att jag får panik! Händer ganska ofta, har haft problem med det sen jag var liten). Så vad ska jag nu göra med skolan? ...Jag kan knappt koncentrera mig på att skriva detta blogginlägg...hur ska jag då kunna stå på scen och sjunga? Näe, jag får nog ringa och säga att jag är sjuk och sen försöka att gå på projekt-lektionen, jättesynd eftersom jag var sjuk förra veckan på ensemble-lektionen. Jaja, kan inte styra över dessa illamåendeattack - men får fortfarande dåligt samvete.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback