Besvikelse...

      DATUM: 2009-09-02 TID: 12:51:55
Jag hör inget om Tokio Hotel. Tydligen ska bara en stor bloggerska (ni vet säkert vem ;P) och en av hennes läsare få träffa dom. Jag blev skitledsen. Men detta måste väl betyda att jag kommer att få se dom nästa år? ...*hoppashoppashoppas*

Annars då...dagen har varit rätt lugn. Min nya sånglärare är helt fantastisk (!!!!!) och jag har ingen aning om vilka läxor vi har i alla ämnen, bra va? ;). Jaja. Fick sluta tidigt idag (11:20) för religionskunskapen var inställd! Blev inte direkt ledsen :). Gick och handlade mat och nu ska jag sätta mig och kolla på film tänkte jag, orkar inte plugga. Min hals gör ont, mitt huvud värker, min fot gör ont och jag är förkyld...då måste man väl kunna unna sig en film istället för läxor? :). Imorgon har jag en lektion, en 40-minuterlektion, jätteskön dag med andra ord!



Jag just nu - alldeles för allvarlig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback