Besöksrekord igen + frågestund!

      DATUM: 2009-09-10 TID: 23:30:37
Vad är detta för skojj? Är det något skämt, har lilla jag nästan 100 besökare? 97 stycken unika besökare närmare bestämt och 200 sidvisningar. Ni anar inte hur kul jag tycker detta är! Jag blir så glad för varje besökare som jag får och som stannar. Vad jag fattar är det i alla fall ett par utav er som gillar min blogg, på riktigt. Ni är så söta! Puss på er!

Jag tänkte faktiskt prova en sak - ha en frågestund! Förmodligen inte så många som kommer ställa frågor, för min blogg är ju så pytteliten, men jag provar! Fråga det ni undrar så svarar jag imorgon efter skolan!


Så fundera nu ;)


NU stänger jag av datorn. SOV GOTT MINA FINA LÄSARE!


Kommentarer
Postat av: Amanda Loomaa

sv; ahha jaa , tycker du? :D

va söt du var! :)

2009-09-11 @ 00:06:54
URL: http://amandaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback