Älsklingsmamma då... (och ett par fula skor)

      DATUM: 2009-09-18 TID: 23:22:38
Roligaste på hela veckan, haha;

Sitter och tittar på film, har aldrig sett den och den har precis börjat. Mamma kommer in i rummet, pekar på TV;n och säger "åh, det är ju den här när han blir skjuten i slutet...jättsorgligt".

Mina tankar gick direkt till Teliareklamen; "det är HAN som är the bad guy".

Haha, min mamma är alltför bra hon, klockren! ♥



Tänkte nog knoppa nu (vilket fult uttryck det där är...) men om jag känner mig själv rätt så börjar det alltid något bra på TV vid den här tiden, vilket resulterar i att jag är uppe till 2 på natten i alla fall. Kanske borde jag ändra mina vanor?

I alla fall, hittade ett par riktigt ugly skor på Topshop - blev förvånad eftersom majoriteten av skorna därifrån är riktigt snygga! - men dessa är inte snygga någonstans. Och om du är en utav de som har såna här, hoppas du/ni inte tar åt er, detta är bara min personliga åsikt och smak och det finns säkert de som bär dessa riktigt snyggt! Tycker ni dessa är snygga?;



Här däremot är ett par riktigt snygga läderskor från Topshop (tycker jag), kanske lite för hög platå, men ändå coola;




Nu så är det tandborstning som gäller! :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv. verkligen älskar nagellacken:D

2009-09-19 @ 10:35:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback