Ahlgrens och skor (sort of a bildbomb)

      DATUM: 2009-09-23 TID: 19:32:55

Hej på er! :)

Jag är inte på så bra humör för min handled värker något fruktansvärt...vet inte vad det är. Ska försöka blogga mycket imorgon då jag är ledig, för sen ska jag iväg till Dalarna i fyra dagar så då kan jag inte blogga eftersom jag är mitt ute i skogen (då menar jag mitt ute i skogen, det är 4 mil till Sälen och nästan 2 mil till närmsta "stora" väg), vilket betyder ingen mottagning, haha. Men ni klarar er nog utan mig tror jag! Själv tycker jag att det ska bli skönt att få komma bort och göra absolut ingenting...eller ja, lite plugg blir det nog!



Nu går vi vidare till roligare saker...nämligen skor! Haha ;). Surfade runt på Nelly.com och hittade dessa. Vem har sagt att svart är tråkigt? - Det är tufft, kaxigt och hett och i detta fall, billigt;


399kr;


199kr!! ;



Jag nyss;

Veckans enda godis blir detta, men det är endast för att jag tycker synd om mig själv, haha ;)


Vad har hänt med min kamera tro? Tror att den börjar gå sönder :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback